HUNGERSPELEN - Att rekommendera!

Författare: Suzanne Collins
24 DELTAGARE.
BARA EN ÖVEERLEVER.
ALLT DIREKTSÄNDS.

Fakta utdraget från baksidan:
Det är årets största tevehändelse. Allt direktsänds. De utvalda ungdomarna stylas, intervjuas, tränas och får möjlighet att locka till sig sponsorer innan de släpps ut på arenan.

Spelens utgång: Den som överlever får åka hem...
En gastkramande FRAMTIDSROMAN (<----gener) om liv och död. Det är upprörande, spännande, romantiskt och omöjligt att sluta läsa.

Hungerspelen är den första delen i Suzanne Collins gastkramande trilogi. Läs också de följande delarna Fatta Eld och Revolt.

"Det blir både gastkramande spänning och svidande samhällskritik - SVENSKA DAGBLADET.
låg och
"Historien höll mig vaken flera nätter i sträck, till och med efter att jag läst ut boken och bara låg och tänkte på den - STEPHANIE MEYER.

"Jag kunde inte sluta läsa ... Beroendeframkallande" - STEPHEN KING.



Jag har inte mycket att säga, DEN ÄGER!
En av mina favorit böcker.
Spännande, och bara helt sjuukt bra!
JAG REKOMMENDERAR DEN STARKT.

Jag har också sett filmen (som inte är ute i film än) och den var också sjukt bra.
Nästa: Fatta eld!!
HUNGERSPELEN

Kommentarer
Postat av: Alice - Bilderbyalice

Hejhej, jag har en tävling på min blogg där man vinner valfritt skal, skulle vara super skojj om du vill vara med. direkt länk: http://bilderbyalice.se/2012/may/tavling.html#comment

Allt bra?? (:

2012-05-11 @ 16:31:45
URL: http://bilderbyalice.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0